Školení a technická podpora
Školení a konzultace
Školení práce v jednotlivých programech existují v mnoha různých variantách:
- Školení pro začátečníky
- Školení pro pokročilé
- Hromadná školení a kurzy
- Semináře a praktické workshopy
- Individuální konzultace (obsah těchto školení lze tzv. "ušít na míru" dle aktuální úrovně znalostí, konkrétních potřeb a oborového zaměření)
Stačí si vybrat, která možnost Vám bude nejvíce vyhovovat...
Školení může být provedeno v našich prostorách v Brně nebo je možné po dohodě školení realizovat v místě u zákazníka.
Nové termíny školení duben - červen 2022!
Pokud Vám žádný z navrhovaných termínů nebude vyhovovat, můžete nás pro dohodnutí individuálního termínu kontaktovat emailem nebo využít připraveného poptávkového formuláře.
(pro zvětšení klikněte na obrázek)
Technická podpora
Technická podpora je přednostně poskytována všem uživatelům s platnou licencí produktu.
K dispozici je telefonický hot-line: +420 774 457 001, emailový hot-line: podpora@cadsys.cz
nebo můžete využít servisní programový modul TeamViewer pro vzdálené připojení k ploše obrazovky Vašeho počítače.
V případě písemného kontaktu popište prosím co nejpodrobněji Váš dotaz nebo problém.
Identifikaci případného problémů zpravidla velmi urychlí přiložený obrázek kopie obrazovky (printscreen) s chybovým hlášením nebo zobrazením popisované situace.
|