Školení a technická podpora
Školení a konzultace
Školení práce v jednotlivých programech existují v mnoha různých variantách:
- Školení pro začátečníky
- Školení pro pokročilé
- Hromadná školení a kurzy
- Semináře a praktické workshopy
- Individuální školení a konzultace
Obsah individuálních školení lze tzv. "ušít na míru" dle aktuální úrovně znalostí, konkrétních potřeb a oborového zaměření. Vyberte možnost, která možnost Vám bude nejvíce vyhovovat...
Školení standardně probíhají v našich prostorách v Brně, kde máme veškeré zázemí a techniku nebo je možné školení po dohodě realizovat v místě, tedy přímo u Vás - na firmě, či domácí pracovně. :-)
Nové termíny školení září - prosinec 2023!
Pokud by Vám žádný z navrhovaných termínů aktuálně nevyhovoval, můžete nás pro dohodnutí individuálního termínu kontaktovat emailem nebo využít webový formulář.
(pro zvětšení klikněte na obrázek)
Technická podpora
Technická podpora je přednostně poskytována všem uživatelům s platnou licencí produktu.
K dispozici je telefonický hot-line: +420 774 457 001, emailový hot-line: podpora@cadsys.cz
nebo můžete využít servisní programový modul TeamViewer pro vzdálené připojení k ploše obrazovky Vašeho počítače.
V případě písemného kontaktu popište prosím co nejpodrobněji Váš dotaz nebo problém.
Identifikaci případného problémů zpravidla velmi urychlí přiložený obrázek kopie obrazovky (printscreen) s chybovým hlášením nebo zobrazením popisované situace.
|